سه شنبه ٠٤ مهر ١٣٩٦

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 179
 کل بازدید : 5629
سوابق پژوهشی
 

الف- طرح­های پژوهشی

  • مقایسه توانایی های ارتباطی کلامی و غیرکلامی کودکان طبیعی و کودکان ناشنوا 12 تا 24 ماه پس از کاشت حلزون
  • بررسی روایی و پایایی آزمون روانی گفتار در افراد 20-40 ساله فارسی زبان
  • بررسی روند رشد برخی از ویژگی های گفتار و زبان در دو کودک فارسی زبان

 

ب-پایان نامه ها

  • راهنمایی پایان با عنوان "نامه استانداردسازی آزمون روانی گفتار در افراد 7-11 ساله فارسی زبان". شیما بلوچ، آرمان کابلی. دانشگاه علوم پزشکی ایران. 1390.
  • راهنمایی پایان با عنوان "استانداردسازی آزمون روانی گفتار در بزرگسالان 12-18 ساله فارسی زبان" دانشگاه علوم پزشکی ایران. لیلا شمس پر، سمیرا مظاهری. 1390.
  • راهنمایی پایان با عنوان "بررسی تاثیر شناخت بر توانایی نامیدن در سالمندان 65-85 ساله شهر تهران" دانشگاه علوم پزشکی ایران. حدیث شاهرخی، سمیه السادات حیدری، فریده مهنایی، سارا حیدری، محمد جلال کاظمی.1391.
  • راهنمایی پایان با عنوان "بررسی عملکرد حافظه و ارتباط آن با شناخت در بیماران مبتلا به اسکلروز متعدد". دانشگاه علوم پزشکی ایران. پیام میهن پرست، شهرزاد سایبان، شعله شاهی. 1391.
  • مشاور پایان با عنوان "مقایسه عملکرد روانی گفتار در بیماران مبتلا به پارکینسون و افراد سالم" . دانشگاه علوم پزشکی تهران. داریوش نیکبخت، فرزانه مالمیر، زهرا اکرمی. 1390.
  • مشاور پایان با عنوان "مقایسه عملکرد روانی گفتار در بیماران مبتلا به ALS و افراد سالم". دانشگاه علوم پزشکی ایران.  نجمه مردانی. 1391.
  • مشاور پایان با عنوان "بررسی ویژگی های گفتار در بیماران مبتلا به اسکلروز متعدد" دانشگاه علوم پزشکی ایران. فریده مقصودی. 1390.

 

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشیمعاونت آموزشیمعاونت تحقیقات و فناوریمعاونت دانشجویی و فرهنگیمعاونت درمان و توانبخشیکتابخانه مرکزی
Copyright © 2009 U.S.W.R - All rights reserved .University of Social Welfare and Rehabilitation Sciences